Ce sunt cardurile co-branded
Cardurile co-branded sunt emise de catre banci  in colaborare cu alte companii – de cele mai multe ori de retail - care doresc astfel sa isi impulsioneze vanzarile.

Astfel, atunci cand mergeti sa cumparati bunuri pentru folosinta indelungata, ati putea avea supriza sa gasititi fluturasi sau pliante ale principalelor banci din Romania oferind carduri de credit (deci impumuturi) in  colaborare cu retailerul respectiv.

De fapt, aceste carduri reprezinta materializarea unor colaborari avute intre aceste companii si institutiile financiare.
De multe ori, acordarea unui card de credit co-branded este mai facila decat a unui card normal, deoarece, in virtutea acordurilor de colaborare, solicitantii ar putea fi scutiti de plata diferitelor comisioane, ori de prezentarea anumitor documente necesare in mod normal, cel mai comun aspect fiind neverificarea biroului de credit, astfel ca, daca doriti, puteti considera aceste instrumente de plata ca fiind urmasele “creditului doar cu buletinul”.

De fapt, acestea carduri sunt vazute exact ca si creditele. Astfel, durata liniei de credit (pentru ca asta sunt de fapt cardurile de credit) este de pana la 5 ani (adica durata pentru care va trebui sa platiti ratele la produsele cumparate)

Caracteristici ale cardurilor co-branded pentru retail: O alta categorie de carduri co-branded sunt cele menite sa atraga o anumita categorie de clienti cum ar fi tinerii. Astfel, multe banci au emis carduri de acest fel, in parteneriat cu diverse orgnizatii, prin intermediul carora tinerii beneficiaza de reduceri in diverse librarii sau localuri in cazul in care platesc cumparaturile prin card.

Ca o concluzie, putem spune ca aceste carduri se constituie in instrumente de marketing extrem de eficiente: bancile incaseaza comisioane din operatiunile efectuate, in vreme ce partenerii ajung la  clientii tinta si realizeaza vanzarea.
Copyright © 2010-2016. www.online-credite.ro Toate drepturile rezervate